Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg 02-09-2022
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg
De slogan van een verzekeringsmaatschappij. Maar wat is gewoon? Is service nog wel heel gewoon?
Wij van Sneeuwfun vinden het bijvoorbeeld nog heel gewoon om SERVICE aan de klant te verlenen. De klant is onze koning. Onder service verlenen verstaan wij dat wij bereikbaar en dienstbaar zijn. Zodat wij een e-mail binnen een paar uur persoonlijk beantwoorden. Zodat je nooit 20 minuten in de wacht staat als je belt en ook als je buiten “kantoor”uren contact wilt hebben pakken wij de telefoon die altijd is doorgeschakeld naar onze mobiele telefoons op. Met de techniek van vandaag is het alleen maar eenvoudiger geworden om service te verlenen en je dienstbaar op te stellen. Het maakt immers niet meer uit waar je bent, met wie je bent en wat je doet. Als je er maar bent wanneer je klant je nodig heeft.
Dienstverlening is voor Sneeuwfun heel gewoon, maar is service nog wel gewoon? Op veel website van grote multinationals zijn geen telefoonnummers meer te vinden, geen e-mailadressen of andere contactgegevens zichtbaar. Don’t call us, schreeuwen deze bedrijven. Tuurlijk doe je eenvoudig je bestelling, reken je nog eenvoudiger af en word je ogenschijnlijk persoonlijk aangesproken met kunstmatige intelligentie.
Zijn ze er ook als je ze nodig hebt? Als de robot chat die vaak “ nog aan het leren is"", je vraag niet kan beantwoorden. Als je toch iets wenst te wijzigen dat niet automatisch kan. Wat… ALS Krijg je dan iemand met een naam aan de telefoon en word je ook echt geholpen?
Voor Sneeuwfun is service heel gewoon.
Als je ons nodig hebt kun je contact hebben voor vragen, wijzigingen, boekingen, klachten. Voor alles waarom je ons nodig hebt, nemen wij de telefoon op met een naam. Geen robot, geen standaard mail maar communiceren wij persoonlijk. Ook voor winter 2022/2023 verzorgen wij weer met veel plezier jouw wintersportvakantie in meer dan 90 Sneeuwzekere bestemmingen.
Jouw vakantie is ons vak.
Mark en Mieke